19. 03. 2024, 17:22
Vážení zákazníci,
situace se sledovala delší časové období a zjistilo se, že jsou výdejní místa, ke se vrací z nějakého důvodu zásilky a nejsou přínosem ani pro mě ani pro zákazníky (mezi výdejní místa se berou jak fyzická místa v budově tak výdejní box) například:
-
často výdejní místo má zavřeno, zákazník tam jede několikrát a následně samozřejmě vzdá
-
na výdejním místě se nedá rozumně parkovat, musí se čekat zbytečně dlouho ve frontě, nepříjemný zaměstnanec atd., apod.
-
zásilky se vykrádají, otevírají bez vědomí zákazníka nebo prodejce
Zásilkovna:
Mají pěkně vyřešené a dá se blokace provést přímo u nich a nemusím řešit dodatečně, zákazníka se nijak nedotkne (jen nenajde v seznamu).
PPL, Česká pošta:
Zde bohužel řeší dodatečně, nelze blokovat. Toto řešení se mi ani u České pošty ani u PPL nezdá vhodné, pokud zákazníka nebo prodejce poškozuje. V takovém případě, zákazník dozví buď předem zde na bloku nebo až po vytvoření objednávky emailem. V seznamu je uvedeno, pokud se jedná výdejní místo České pošty, tak adresa včetně PSČ u PPLka pouze ID číslo. Důvodem je, že nechci zbytečně někoho osočovat nebo dělat reklamu.
Blokují se pouze problémová výdejní místa:
PPL - KM11146601
PPL - KM10246601
PPL - KM10350901
Česká pošta - Balíkovna - PSČ 50057
Děkuji za pochopení
Vzhledem k tomu, že nelze u blogu nastavit bez komentářů, veškeré komentáře budou mazány.
Komentáře
Diskuze je prázdná.