Tento e-shop využívá cookies
Obchodní podmínky
Součástí těchto podmínek jsou i obchodní podmínky pro podnikatele a podmínky pro registrovaného schváleného podnikatele
Úvodní ustanovení
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Kupní smlouva: veškerá prezentace zboží (produktů) na eshopu jsou informativního charakteru a prodejce není povinnen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží (produktů). Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká potvrzení objednávky prodávajícím kupujícímu.
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel
Spotřebiletelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvý nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostného výkonu svého povolání.
Podnikatelem se rozumí osoba, která jedná jménem nebp na účet podnikatele, popřípadě osoba, která uzavíra smlouvy související s vlastní výrobní, obchodní nebo obdobnou činností či při samotném výkonu svého povolání.
Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto osobních údajů: jméno, přijmení, adresa fakturační případně doručovací, identifikační číslo (IČO), daňové identifikační číslo (DIČ), email, telefonní číslo a číslo bankovního účtu (například při platbě příkazem)
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím pro realizaci objednávky (kupní smlouvy) a pro vedení uživatelského profilu (v případě registrace).
Souhlas se zpracováním osobních údajů není podmínkou pro vytvoření objednávky (kupní smlouvy). Kupující potvrzuje, že osobní údaje jsou pravdivé a že byl poučen, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
Osobní údaje nebudou prodávajícím mimo osob dopravující objednávku (dopravce) bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovány v elektronické podobě po dobu neurčitou. Zpracováním osobních údajů kupujícího jako zpracovatele může prodávající prověřit třetí osobou.
Pokud se kupující domnívá že prodávající nebo zpracovatel zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s oschranou soukromého či osobního života nebo v rozporu se zákonem může požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení a případně požadovat o nápravu vzniklého stavu.
Pokud kupující požádá o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mi prodávající povinen informaci předat.
Objednávka
POUZE prostřednictvím on-line formuláře na stránkách internetového obchodu www.stmobil.cz
V on-line objednávce je nutné vyplnit označená políčka:
jméno, příjmení, fakturační adresa,
dodací jméno a příjmení, dodací adresa pokud je rozdílná od fakturační adresy
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Ochrana osobních údajů
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Doklad je zasílán později po převzetí zboží..
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává
změnila se prodejní cena
chybějící zboží v objednávce již není skladem
objednávka nebyla při platbě předem na učet připsána do 2 pracovních dnů na účet prodávajícího
V těchto případech se prodávající zavazuje, že neprodleně - pokud to bude možné (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).
Pokud již kupující za zboží zaplatil (bankovním převodem) a skutečná cena bude nižší než zaplacená, budou peníze převedeny zpět na účet kupujícího v nejkratším možném termínu. V případě, že skutečná cena bude vyšší a kupující se nerozhodl od smlouvy odstoupit, bude kupujícímu dán k úhradě rozdíl těchto částek.
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím odesláním objednávky.
Zvýší-li se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv úhrad.
Odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů
Pokud se tak spotřebitel rozhodne, zašle nebo předá prodávajícímu podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Byla-li spotřebiteli již poskytnuta služba, není z toho podnikateli ničeho povinen s výjimkou ustanovení § 1834. V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
Co lze oprávněně reklamovat
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
(2) Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
Ustanovení § 2165 se nepoužije
V eshopu bývá uvedeno v názvu jako SWAP nebo je uvedeno v popisu produktu.
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Obrázky na eshopu jsou ilustrační, je potřeba číst popisy.
Kupující spotřebitel má právo na náhradu nákladů reklamace řídí se § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě vzniku sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem, kdy se nepodařilo spor vyřešit přímo s prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím.
Návrh může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kontaktoval prodávajícího za účelem řešení, a to na stránkách www.coi.cz.
Podání návrhu a následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.
Volba mimosoudního řešení sporu je pro spotřebitele dobrovolná.
Storno objednávky
Každá potvrzená objednávka je ze strany zákazníka závazná dle našich obchodních podmínek a bude brána jako aktuální, do té doby, než prodávající, kupující ji nestornuje (u platby příkazem, pokud platba není připsána do tří dnu, prodávajícím je stornována). Pokud zákazník objednávku stornuje u platby příkazem a následně přijde platba, objednávka se aktivuje, pokud storno objednávky nadále trvá, je potřeba informovat včas emailem.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo bude vrácena z důvodů, které zavinil zákazník, může být při další objednávce po zákazníkovi objednávka zaplacena předem na účet.
Storno objednávky již po odeslání objednávky není fyzicky možné. Lze využít odstoupení do 14.dnů nebo objednávku nevyzvednout.
Doklady do EU jsou vystavovány koncovým zákazníkům s DPH, pokud však právnická nebo fyzická osoba chce vystavit doklad bez DPH je potřeba nás upozornit a doložit kopii oveření VAT.
Platební podmínky
Česká republika
V současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby:
dobírkou: platíte při převzetí dobírky
bankovním převodem: na základě kopie objednávky, platba se provádí předem (připsání peněz na můj účet)
Slovenská republika
V současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby:
bankovním převodem na účet v EURech pormocí IBAN, SWIFT: na základě kopie objednávky platba se provádí předem (připsání peněz na můj účet) a zboží Vám je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků
Při platbě předem se uvádí variabilní symbol (VS) číslo objednávky
Zaslání písemného dokladu v rámci České republiky se účtuje poplatek 50Kč s DPH
Zaslání písemného dokladu v rámci Slovenské republiky se účtuje poplatek 3€ s DPH
Dostupnosti
Pokud se někdě píše cca kdy bude zboží na místě, nejsou závázné, jsou pouze orientační. Počítají se od doby expedice zásilky. U platby předem na účet musíte přičíst cca 24 až 48 hodin navíc. Všechny dostupnosti jsou platné pouze pro pracovní dny. Eshop se aktualizuje s 24 hodinovým zpožděním.
Tvrzená skla
Prodávaná tvrzená skla nejsou nikdy do krajů. Zaoblená skla jsou popsána jako zaoblená. Pokud není uvedeno u trvzeného skla 2D a výš, jedná se o rovné tvrzené sklo bez zaoblených hran skla a není do kraju. Bývá 3-5mm od krajů (nezasahuje do černé části, dokonce před tuto černou čáru), pokud model telefonu má zaoblené hrany, tak 3-5mm od těchto zaoblených hran, aby nedocházelo odchlípnutí skla. Proto může u zaoblených modelů působit klidně i 10mm od okraje rámu. 2D a vyšší skla mývají trochu zaoblené hrany a v některých případech může být trochu i zaoblené sklo, takže sklo bude již v černé části LCD, ale stále nebude až k rámu.
Obrázky, popisy
Obrázky: jsou ilustrační
Popisy: je potřeba si vždy zjistit, jestli hledaný produkt na určitý mobilní přístroj, který zákazník objednává, souhlasí s popisem, u neoriginálního zboží se nepíše, že je neoriginální. Veškeré zboží je druhovýroba, pokud není uvedeno jinak. Prodáváme produkty určené nejen pro ČR, ale i pro EU nebo USA. Například baterie, nabíječky a dotykové desky.
Originalita náhradních dílů
Názvy a popisy jsou popsány následovně (cílem není však mást, ale upřesnit, jakým stylem je rozdělena kvalita dílu na eshopu)
- originál kvalita, originál OEM kvalita, originál náhradní kvalita, originál: prodáváno jako druhovýroba - může se nakoupit jako originální nebo ve vysoké kvalitě pokud možno v originál kvalitě, tzv. kombinuje se.
- originální: prodáváno jako druhovýroba - nakupuje se jako originální, není k tomu však znám originální kód výrobce, postupně se aktualizuje a upřesňuje
- (Service Pack): prodáváno jako originální - nakupuje se jako originální a je k tomu znám originální kód výrobce, tento díl má nejvyšší kvalitu
- není uvedena žádná kvalita: prodáváno jako druhovýroba - není v plánu nakupovat jako originální nebo to už není ani možné, POZOR neplést si, že když neni uvedena kvalita, že se jedná o originální díl
Ceny
Ceny na eshopu jsou pouze za 1ks (množství), při větším množství se může cena lišit, v takovém případě budete informováni.
Kontakt se zákazníkem
Emailem nebo telefonicky (volá se z neznámého čísla, určené pouze pro odchozí hovory).
Pokud dotaz zákazníka bude vyhodnocen jako častý dotaz, bude automaticky přesměrován, kde najde svou odpověď. Eshop je primárně určen pro samostatné zákazníky a minimalizace odpovídání na časté dotazy.
Telefonicky: pouze v pracovní dny a hodiny uvedené na webu. Nejsme však call centrum.
Baterie
Záruka na baterie je 24 měsíců. Na živostnost baterie (kapacita) je 6 měsíců.
Měna objednávky v CZK, EUR
Objednávka doručována v rámci ČR musí být zaplacena v CZK, v případě vytvoření objednávky v EUR se přepočítá objednávka podle aktuálního kurzu eshopu na CZK. V pravém horním rohu eshopu musí být nastaveno "měna: CZK".
Objednávka doručována v rámci EU musí být zaplacena v EUR, v případě vytvoření objednávky v CZK se přepočítá objednávka podle aktuálního kurzu eshopu na EUR. V pravém horním rohu eshopu musí být nastaveno "měna: EUR".
Nevyzvednutá objednávka - příkazem
V případě, že se objednávka vrátí z jakehékoli důvodu (nevyzvednuta, adresa nepsrávná aj.) je potřeba při znovu zaslání zaplatit znovu cenu dopravy.
Nevyzvednutá objednávka - dobírkou
Nevyzvednutá objednávka: uložena na poště, uložena na depu nebo se zásilka, která se již vrátila.
Za znovuzaslání nebo při vytvoření nové objednávky zákazníkem může být vyžadoávana platba předem na účet.
Stornování objednávky prodávajícím
- Nevyzvednutá objednávka z minulosti při formě dobírkou
- Objednávka není kompletní
- Zákazníka nelze telefonicky kontaktovat
- Zákazník neodpověděl na zaslaný email
- Objednávka při formě příkazem není připsána na náš účet do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky
- Platba při platbě předem nebyla nalezena (po odeslání emailu)
- Nelze splnit požadavek zákazníka
Příspěvky v diskusi v detailu produktu
Diskuse na eshopu máme pouze pro dotazy zákazníků, kteří nenapíší email. Po zodpovězení dotazu je příspěvek v diskusi smazán.
Registrovaný uživatel
Je odstraněn, pokud zákazník nevytvoří objednávku minimálně 1x za 3měsíce (toto omezení se netýká registrovaného schváleného podnikatele)
Je odstraněn, pokud zákazník nemá na registraci žádnou objednávku. V tomto případě se registrovat přímo při vytvoření objednávky, kdy se současně vytvoří vazba mezi vytvořenou objednávkou a registrací.
Splatnosti
Splatnost objednávek u platby předem na účet je 1 pracovní den (platby mezi bankami už netrvají dlouho). V případě nenalezení platby se objednávka stornuje. Objednávku lze znovu aktivovat, ale dle aktuálních cen.
Pracovní doba
Stav zboží NOVÉ
Nákup náhradních dílů na eshopu
Určeno výhradně pro podnikatele. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé si přejí nadále objednávat, bylo vyhověno, ale za určitých podmínek:
Lze objednat maximálně díly na 4 různé modely na 425dní. V první objednávce se neřeší počet modelů.
Dle zkušeností z předešlých let je podmínka nadsazená, takže většiny zákazníků se nedotkne. Dotkne se pouze pár jedinců, kteří si tím přivydělávají nebo chtějí bez živnostenského listu nebo mají živnostenský list, ale opravy provádějí bokem.
Pokud spotřebitel nesplní podmínku, lze již objednávat pouze jako podnikatel případně objednat až po 425 dnech. Řeší se inviduálně.
Podnikatel nemůže objednávat jako spotřebitel, abychom se vyhnuli jakýmkoli zbytečným dohadům.
Součástí těchto podmínek jsou i obchodní podmínky pro podnikatele a podmínky pro registrovaného schváleného podnikatele
Dopravní podmínky
ČESKÁ POŠTA - doporučeně pro ČR - ekonomická - Příkazem - (předem na účet) - odeslání na adresu v ČR - 95Kč